TESTIMONI HERBALIFE : MEMBANTU RAMAI ORANG TURUN BERAT BADAN

Salam semua

Have you had your shake today ?

Bertemu kita di pagi khamis yang mulia ini .. Hows ur day ? Harap - harap semuanya ceria menjalani rutin harian dengan lebih sihat bersama insan tersayang di sekeliling kita . Sekejap sungguh masa berlalu dengan esok adalah hari terakhir kita di bulan Syawal . Dan akhir-akhir ini kita dikejutkan juga dengan kenaikan harga minyak yang tidak disangka-sangka oleh anda semua . 

Jangan lah kita berdukacita mahupun risau akan keadaan yang sedang kita semua lalui . Insyaallah pasti ada jalan untuk kita lebih berjimat dan berbelanja mengikut kemampuan kita . Dan pastinya jika bertanya dengan saya , saya akan syorkan pemakanan sihat ini sebagai salah satu kaedah penjimatan dan sudah pastinya memberikan impak dan kesan terhadap kesihatan tubuh badan anda semua . Sejujurnya sejak mengenali Herbalife ini ia benar - benar telah membantu ramai orang turun berat badan dan secara tidak langsung memberikan pendapatan sampingan yang tidak mengecewakan anda . Alhamdulillah atas peluang rezeki yang allah berikan ini .

Baiklah , hari ini juga ingin saya kongsikan lagi testimoni Herbalife : membantu turun berat badan salah seorang ahli saya iaitu Rusma . Seronok membaca kisah dirinya bersama Herbalife . Rusma adalah salah seorang ahli saya yang pemalu , dia jarang merujuk perihal herbalife dengan saya sepanjang menggunakan produk ini , hanya pada awal penggunaan sahaja . Namun beliau seorang yang rajin mengikuti sharing - sharing saya di dalam Group Herbalife Mambers (whatsapp) saya . Alhamdulillah berkat yakin dengan produk Herbalife yang dapat membantu dia turun berat badan , akhirnya dia berjaya menyarung kembali seluar jeans sewaktu remajanya ! tidak terbayang oleh saya sehinggalah dia memberikan update terkini mengenai dirinya . 

* ketahui bagaimana saya berjaya turun berat badan sebanyak 24kg menggunakan produk Herbalife ini

* keputusan ini adalah tidak tipikal dan hasil individu mungkin berbeza-beza















* keputusan ini adalah tidak tipikal dan hasil individu mungkin berbeza-beza

Rusma juga berjaya kehilangan banyak inci - inci di badannya seperti yang boleh kita lihat di gambar diatas , dia betul - betul mengikut panduan dan saranan yang saya berikan sebagai Coach sewaktu memulakan proses turun berat badan ini . Perasaan saya ini tidak dapat digambarkan lagi melihatkan kejayaan ahli -ahli saya , selain dari merasa puas , this feeling is great ! Satu lagi testimoni turun berat badan yang mengagumkan !

pic terbaru rusma - raya 2013
* keputusan ini adalah tidak tipikal dan hasil individu mungkin berbeza-beza
Syukur lah kerana rusma sudahpun berjaya mendapat berat idealnya yang dia idam2kan selama ini . Sekarang dia tidak berhenti menggunakan produk ini malah berusaha untuk mengekalkan kesihatan tubuh badannya . Harapan saya semoga rusma terus sihat dengan Herbalife ini . 


Dan bagi saya , tujuan saya menulis dan menceritakan pengalaman saya dan perubahan ahli -ahli saya setelah menggunakan produk ini disini adalah untuk menyampaikan bagaimana cara yang betul bagi seseorang itu untuk menjaga kesihatan tubuh badan dan pengurusan berat badan mereka.

Saya merasa sangat bersyukur dan gembira kerana sedikit sebanyak pengalaman saya disini dapat membantu orang lain untuk lebih mengenali produk Herbalife yang sangat hebat ini . Semoga semakin ramai orang yang akan menggunakan produk ini dan mengetahui kebaikan yang mampu diberikan . Sekiranya anda masih mencari - cari produk yang sesuai untuk menurunkan , menaikkan berat badan atau mengekalkan kesihatan , saya yakin Herbalife adalah jawapan kepada pencarian anda !



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...