DIET HERBALIFE : DIANTARA PENYEBAB KENAPA TIDAK BERKESAN

Salam semua

Have you had your shake today

Baiklah , sejak akhir - akhir ini saya juga ada menerima beberapa persoalan dan pertanyaan mengenai mereka - mereka yang sedang mengamalkan diet Herbalife ini . Ada yang bertanya

kenapa berat saya tidak turun kak ? dah sebulan minum tapi masih sama sahaja . Tiada resault , dan tiada kesan ?

dari persoalan dan rungutan ini ingin saya rumuskan disini berikut adalah diantara penyebab kenapa diet Herbalife tidak berkesan .



  • Tiada Coach Turun Berat Badan 

Ada produk tapi tiada Coach , kenapa perlu ada Coach ?  Sekiranya anda mendapatkan produk herbalife tanpa Coach , bagaimana untuk anda mengetahui cara menggunakan produk dan aturan dalam menggunakan produk untuk anda mendapatkan hasilnya ?. Coach Bebas Herbalife hanya boleh anda dapati apabila anda mendaftar ahli dengan sponsor yang mengesyorkan produk kepada anda dan anda perlu tahu Coach adalah Sponsor yang mengesyorkan produk terhadap anda . Dan perlu diingat disini tolong pastikan adakah sponsor tersebut menyediakan khidmat coaching kepada anda sekiranya anda membeli produk dengan beliau . Adakah beliau sudah cukup berpengalaman untuk membantu anda ?

> ketahui pentingnya Coach Turun Berat dan lantik saya menjadi Coach Turun Berat anda 

  • Pengambilan snek yang tidak sesuai

Pengambilan snek diantara waktu shake anda sangat lah penting , makan pada waktu tidak sedar seperti mengambil snek yang tidak sesuai @ tidak sihat akan menyumbang beratus kalori seterusnya akan menyebabkan penambahan berat badan anda tanpa anda sedari . Berlebih lagi anda mengambil snek ketika sedang menonton tv dan ini adalah salah satu sebab anda makan banyak daripada kebiasaannya iaitu sebanyak 15% iaitu kira - kira 72kalori . Sebab itu anda memerlukan Coach untuk bertanyakan mengenai perkara ini . Coach juga akan memberikan panduan dan nasihat terhadap pemakanan snek yang sesuai untuk anda ambil sewaktu diet Herbalife ini . 

  • Kurangnya pengambilan air masak

Saya minum hanya 1-2 liter sahaja sehari , kadang-kadang tidak sampai 2 liter .. hurmm anda perlu sedar , tubuh badan kita memerlukan air yang mencukupi mengikut keperluan setiap orang . Kurang minum air masak akan menyebabkan seseorang itu makan lebih banyak kerana ia merupakan faktor meningkatnya tahap kelaparan anda . Mengikut kajian setiap individu itu memerlukan air masak sekurang2nya 3-4 liter sehari. Air memainkan peranan penting dalam tubuh badan dimana air berfungsi untuk melaraskan suhu tubuh badan dan sebagai agen pengangkut nutrien dan oksigen ke seluruh sel didalam tubuh badan . Ia penting untuk melindungi sendi , organ dan tisu didalam badan . Jadi didalam diet Herbalfie ini tidak akan rugi sekiranya anda minum lebih banyak air 

  • Tiada langsung senaman ringkas

Tiada senaman ringkas yang dilakukan , saya akui saya sendiri suatu ketika dulu sewaktu memulakan diet Herbalife tidak mempunyai masa untuk bersenam namun saya masih melakukan kerja - kerja rumah yang memang sedar atau tidak banyak membantu saya kerana ia memerlukan pergerakan yang banyak . Ambillah kesempatan untuk berjalan kaki sekitar kawasan rumah , berjalan kaki di pusat membeli belah , window shopping dan parking kereta agak jauh agar anda berpeluang berjalan kaki . Dan sekiranya anda dapat lakukan semua ini setiap hari anda akan mengurangkan sekurang2nya sehingga 13kg berat badan anda didalam setahun tanpa perlu bersusah payah dan tanpa anda sedari .

> klik untuk ketahui bagaimana saya berjaya turun 24kg dengan produk Herbalife ini

  • Positifkan diri 

Ha ini sangat penting , jangan terburu - buru untuk mendapatkan berat dan kesan terhadap diri anda , sentiasalah positifkan diri anda . Letakkan satu target yang munasabah untuk anda capai mengikut kemampuan tubuh badan anda sendiri . Jangan memaksa diri mencapai sesuatu yang diluar kemampuan anda atau tidak logik didalam jangka masa yang singkat . Berikan ruang kepada diri anda untuk membiasakan diri dengan perubahan yang anda lalui . 

Jadi jangan terlampau tertekan dengan masalah yang anda alami ini , pasti ada jalan penyelesaiannya . Hubungi dan rujuk Coach anda untuk menyelesaikan masalah anda ini . Kepada yang masih belum mendapatkan produk Herbalfie dan ingin melantik saya menjadi Coach Bebas Herbalife anda , hubungi saya untuk saya membantu anda dengan klik kepada 


kerana saya yakin saya dapat membantu anda !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...