HERBALIFE SHAKE : RINGKAS DAN ENAK SIAP 5 MINIT SAHAJA !

Salam semua

Have you had your shake today ?

Herbalife Shake : Memang Ringkas dan Enak Siap 5 Minit Sahaja 

Seperti yang anda semua sedia maklum Herbalife shake adalah makanan utama didalam pengurusan berat badan seseorang , ya .. ia terdiri daripada Formula 1 dan di ikuti protein Formula 3 , teh Teamix dan Aloe Concentrate  .

Jika ada yang bertanya adakah dengan Formula 1 sahaja kita mampu menurunkan berat badan kita ?

Oh sudah pastinya jawapan dari saya ya ! ... kerana saya juga memulakan program penurunan berat badan saya dengan shake Formula 1 sahaja dahulu dan diikuti produk - produk lain . Yang penting disini adalah dengan usaha dan keyakinan anda untuk berjaya . Baiklah memang diakui disini penyediaan shake Herbalife adalah sepantas 5 minit sahaja ! ada yang kurang yakin ?


Baiklah anda patut sendiri mencubanya , anda akan rasakan ia memang luar biasa dengan rasa yang enak dan tidak mengecewakan anda . Ada sesetengah orang cakap , bila dengar perlu shake macam susah dan rumit sahaja .. alamak ! susah ke jika hanya perlu gocang x sampai 5 minit ? 

Sekiranya penyediaan makanan sihat seringkas 5 minit siap dianggap rumit , agaknya apakah makanan sihat penuh nutrisi yang anda rasakan mudah disediakan didalam masa 5 minit ? 


Dan saya ingin kongsikan disini bagaimana ahli2 saya mempelbagaikan rasa shake itu sendiri mengikut kesesuaian mereka . Mereka sendiri sudah pandai dan akui betapa mudahnya menyediakan shake yang enak dan lazat ini .


Untuk mempelbagaikan rasa shake itu sendiri , mereka sentiasa merujuk kepada saya sebagai Coach mereka dan saya sendiri akan menyediakan sukatan-sukatan yang perlu ketika menyediakan shake ini agar ia dapat dinikmati dengan lebih enak lagi .


Dan anda semua tidak perlu risau kerana pihak Herbalife telahpun menyediakan 5 perisa Herbalife shake yang memang ternyata enak dan lazat rasanya . Anda pastinya akan dapat rasakan salah satu perisa yang sesuai dengan anda sekiranya anda serius untuk mencubanya . 



Jadi , kepada anda atau sesiapa yang masih ragu-ragu dengan Herbalife shake rumit untuk disediakan atau ianya sesuai atau tidak dengan anda , nasihat saya adalah belum cuba belum tahu ! Lebih baiklah anda mencubanya sendiri kerana apa yang saya katakan penyediaannya yang ringkas dan mampu siap dalam masa 5 minit ini memang diakui ramai !

Jangan susahkan diri anda dengan mengambil masa lebih kurang 20 hingga ke 30 minit sehari atau lebih didalam menyediakan makanan atau sarapan yang lain untuk anda dan ahli keluarga  . Anda hanya memerlukan Herbalife shake yang hanya 5 minit siap sahaja ! mudah dan ringkas ... Anda akan dapat kebaikan nutrisi didalamnya , enak dan yang pastinya lazat ..


Saya yakin saya dapat membantu anda 

* keputusan ini adalah tidak tipikal dan hasil individu mungkin berbeza-beza


email ke ieda0106@yahoo.com ]] Call/Sms/Whatsapp 
017 9735306 (Digi) 018 2121619 (u-mobile)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...