NAIK BERAT BADAN DENGAN HERBALIFE : MIZA TETAP BANGGA DENGAN KESANNYA

Salam semua

Have you had your shake today

Testimoni Herbalife : Miza Bangga dengan Kesan Naik Berat Badannya 

Baiklah , anda pasti masih ingat dengan salah seorang coachee naik berat badan dengan Herbalife saya iaitu adik Miza . Saya pernah menceritakan kesan yang miza alami DISINI setelah menggunakan produk Herbalife ini .

Saya sentiasa mengambil berat mengenai perkembangan miza kerana dia adalah diantara ahli saya yang berjaya dengan program naik berat badan dengan Herbalife ini selain ibu saya sendiri . Baru-baru ini saya ada menghubungi beliau dan seperti biasa mendapatkan progress terbaru beliau . Jika sebelum ini dia banyak menghubungi saya untuk mengetahui cara makan dan cadangan - cadangan penggunaan produk tapi kali ini saya menghubungi beliau sebagai rutin saya sebagai Coach beliau



* keputusan ini adalah tidak tipikal dan hasil individu mungkin berbeza-beza

Memang tidak dinafikan disini masalah utama miza sejak dari awal dia menggunakan produk adalah rutin hariannya yang tidak menentu sebagai seorang pelajar . Walau dia merasa sedikit terkilan kerana dia mengaku sendiri adakalanya sibuk sehingga terlupa untuk minum shake namun saya tetap bangga kerana dia ada usaha untuk berjaya dan semangat yang dia ada adakalanya membuatkan saya terharu . 

>> ketahui langkah untuk anda mendapat kesan Herbalife yang terbaik 


* keputusan ini adalah tidak tipikal dan hasil individu mungkin berbeza-beza

Jelas disini walau beratnya tidak banyak perubahan , dia ternyata benar - benar serius didalam usahanya untuk sihat ! .. bukan setakat berpeluk tubuh dengan memberikan beribu alasan ... semangat beginilah yang saya inginkan dari ahli -ahli saya mahupun anda diluar sana ! sentiasa serius walau dalam masa yg sama kesan yang dialami sedikit mendukacitakan . Saya tetap memberikan semangat buat beliau didalam perjalanan beliau , adik Miza yakin beliau mampu naik berat badan dengan Herbalife . Dan beliau adalah contoh individu yang sentiasa berusaha dan paling penting sentiasa berfikiran positif . Sifat tidak mengalah membuatkan saya lebih bertekad untuk membantu miza berjaya didalam target yang dia inginkan . 

Tanpa usaha , yakin , serius dan disiplin adakah kita boleh berjaya ? mustahil bukan , dengan memberikan beribu alasan , saya busy , saya tidak cukup duit , saya tidak suka minum air masak dan macam-macam lagi , adakah semua ini akan memberi laluan untuk anda berjaya ? pastinya tidak . Harus diingat disini , jika hanya dimulut inginkan berjaya namun tiada usaha pastinya tidak akan kemana-mana . Ternyata semangat miza sangat berbeza dengan sentiasa berusaha didalam matlamat untuk naik berat badan dengan Herbalife tanpa berputus asa . 

Jadi , kenapa mesti anda tunggu lagi , sekiranya adik Miza boleh berjaya , tidak mustahil bagi anda bukan .. , kesan Herbalife kepada setiap individu memang berbeza , namun sekiranya kita berusaha , yakin , serius dan sedikit disiplin pastinya kita juga akan dapat kesan yg kita inginkan malah lebih dari itu . 

>> klik untuk hubungi saya bagi mendapatkan produk Herbalife anda sekarang 

kerana saya yakin saya dapat membantu anda !



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...