PRODUK HERBALIFE : Radiant C ® Daily Facial Scrub Cleanser

Salam semua

Have you had your shake today

Produk Herbalife :  Radiant C ® Daily Facial Scrub Cleanser

Ok , baiklah hari ini saya ingin berkongsi serba sedikit salah satu produk Herbalife yang menjadi amalan saya sekarang . Ya memang saya tidak lagi menggunakan produk lain di luar sana . Kenapa ? adakah produk lain tidak bagus ? Oh saya tidak katakan begitu tetapi saya merasakan produk outher nutrition dari Herbalife ini adalah terbaik buat saya ;) 

Memang bangga rasanya bila dapat merasai kebaikan hampir kesemua produk didalam Herbalife ini , terasa rugi pula sebab lambat tahu ekeke . Baiklah produk Herbalife ini adalah salah satu produk Outher Nutrition iaitu Radiant C ® Daily Facial Scrub Cleanser . Fuh ! memang seronok dan sangat berpuashati lah bila menggunakan produk pencuci ini . Bagi saya bukan setakat mengambil produk pengurusan berat badan sahaja malah produk nutrisi luaran dan penjagaan kulit ini sangat bagus digunakan untuk kita mendapat kebaikan secara menyeluruh , alhamdulillah

> ketahui produk herbalife yang sesuai untuk pengurusan berat badan anda 



Kalau dulu saya mungkin salah seorang yang payah untuk mencari produk pencuci muka yang sesuai dengan kulit wajah saya ini . Walau kulit saya bukan jenis yang sensitif tapi saya akui tabiat saya yang malas mencuci muka di pagi dan malam hari membuatkan saya malas untuk membeli mahupun menggunakannya . Alhamdulillah mengenali produk pencuci muka dari Herbalife ini membuatkan saya merasa tidak selesa kalau seharian tidak mencuci muka . Bila dah cuci tuu , terasa segar , bersih dan kulit menjadi bertambah licin dan tidak kering .

Pernah juga dengar orang diluar sana cakap , kita tidak boleh selalu scrab wajah kita kan . Tetapi dengan Radiant C ® Daily Facial Scrub Cleanser ini lain tau . Sudah terang terangan lagi ia mengatakan penggunaan harian kann  ! haaaaaa ;) . Sampai ada salah seorang tuk sedara yang menegur saya baru-baru ! wajah saya nampak semakin bersih dan licin .. wahh seronok tidak dapat diungkap lagilah kan ;) alhamdulillah dengan izin allah ..




Untuk makluman anda semua Radiant C ® Daily Facial Scrub Cleanser ini bertindak untuk membersih , melembut dan melicinkan kulit kita yang lesu , kusam dengan Vitamin C , mengandungi manik jojoba yang lembut dan ektrak sitrus . Paling seronok ia sesuai dengan semua jenis kulit .

Dan sedar atau tidak semakin meningkat usia kita , perubahan sel kulit menjadi semakin perlahan dan gantian sel menjadi lambat dan akan menjadikan kulit kita kelihatan kusam , jadi Vitamin C ini yang membantu untuk melindungi kulit daripada kerosakan radikal bebas . Jadi antioksida hebat yang mengandungi manik jojoba dan lilin lebah ini membantu melicinkan kulit wajah dengan mengosok lembut ke atas muka . 


Apa kebaikan produk ini ?
  • Ia membantu memperbaharui kulit wajah
  • Mengurangkan kulit lesu dan kusam
  • Memaksimumkan perlindungan antioksidan kulit .

Kalau boleh janganlah anda mengonyoh kuat-kuat wajah anda ketika menggunakan cleanser ini , sapulah dengan perlahan - lahan , hahaha sebab saya juga pernah melakukannya sebegitu sebelum mengenali produk cleanser Herbalife ini . Tetapi tidak lagi sekarang . Saya lebih berhati - hati didalam menjaga kesihatan kulit wajah dengan membilasnya perlahan - lahan agar liang - liang pori terbuka dan kotoran dapat dikeluarkan .

Jadi saya sekarang sudah mula berjinak-jinak untuk menggunakan set lengkap Cleanser Herbalife ini . Ya pastinya untuk saya mendapatkan kuasa antioksida yang berganda ini ! Nanti saya kongsikan lagi produk lain pula . Insyaallah , sekiranya anda ingin melihat hasil yang memuaskan , jangan ragu - ragu untuk menggunakan produk ini , saya juga berharap agar saya dapat meningkatkan lagi penggunaan untuk mendapatkan hasil kulit yang lebih cantik dan semestinya bernutrisi !

Oh ya , untuk pengetahuan anda semua tuk sedara saya yang menegur saya tempoh hari pun telah datang kerumah dan mendapatkan cleanser ini . Sungguh luar biasa kan ! ;)


penafian : tindakbalas produk adalah berbeza terhadap setiap individu 

email ieda0106@yahoo.com [ call/sms/whatsapp 
017 9735306 (digi) / 018 2121619 (u-mobile)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...