KESAN MAKANAN INI TERHADAP SAYA DAN SUAMI

Salam semua

Kesan Herbalife ini terhadap saya dan suami sangat tidak di duga

Alhamdulillah , sudah hampir 5 tahun saya menggunakan produk Herbalife , syukur kerana saya merasa sangat puas dan bangga dengan apa yg saya alami sekarang . Ternyata perubahan yang kami alami memberikan kesan dan impak yang sangat baik terutama sekali kesan Herbalife terhadap saya dan suami .
saya dan suami 5 tahun dahulu

Sejak dari awal saya menggunakan produk , saya telah bertekad untuk meletakkan sepenuh keyakinan saya kepada produk Herbalife , setelah saya membuat sedikit kajian dan melihat sendiri testimoni - testimoni Herbalife , saya yakin Herbalife adalah makanan kesihatan yang saya perlukan untuk bantu saya didalam proses penurunan berat badan . Dulu mungkin suami saya tidak menyedari malah tidak mengambil peduli dengan keputusan saya untuk menggunakan produk Herbalife , namun dia tidak pernah melarang saya menggunakan produk ini kerana sentiasa memberikan sokongan kepada saya diatas keputusan saya .
Syukur alhamdulillah , kini saya sangat gembira setelah 4 tahun saya menggunakan produk dan berjaya membuka mata suami untuk percaya bahawa Herbalife adalah makanan sihat yang sangat luar biasa dengan memberikan kesan yang tidak pernah saya jangkakan selama ini . Sehinggalah pada awal tahun ke 5 saya menggunakan produk , suami juga tergerak hati untuk bersama menggunakan produk Herbalife ini atas usaha untuk naik berat badan  . Saya sangat bersyukur kerana tanpa dipaksa , dia kini menjadi pengguna tegar hampir kesemua produk Herbalife .

Kalau dulu ramai yang bertanya saya apakah kesan Herbalife terhadap saya dan suami sehingga merubah penampilan kami kini . Syukur lah , tersenyum lebar saya jika dibandingkan kami 5 tahun dahulu sangatlah ketara dengan keadaan kami sekarang .


 suami naik berat badan dan saya turun berat badan sebanyak 24kg
* kesan adalah tidak tipikal , hasil setiap indvidu mungkin berbeza - beza

Suami yang semakin berisi dengan saya yang sudah mendapat kembali bentuk badan sebelum saya berkawin dahulu . Semua ini adalah kesan Herbalife terhadap keputusan yang telah kami sama-sama lakukan , memang luar biasa !.

Bonusnya :

 sihat , ceria dan langsing bergaya !

Apa yang dapat saya rasakan sekarang adalah terasa muda dan sentiasa ceria  , terutama sekali bila badan semakin sihat pastinya mudah bagi saya untuk menguruskan rumahtangga .  Lebih menyeronokkan saya bila ada yang menegur tidak percaya dengan usia saya sekarang . Hakikatnya inilah kesan Herbalife yang saya dan suami alami , kalau dulu suami selalu digelar dengan gelaran abas panjang kerana ketinggiannya kini tidak lagi . Wajah semakin berisi dan ceria .

Sekarang suami sentiasa memberikan dorongan kepada saya untuk meneruskan misi saya untuk membantu lebih ramai lagi orang diluar sana untuk sihat seperti kami sekeluarga .  Syukur sangat dengan sokongan yang dia berikan kini  . 


Kesimpulannya disini , setiap usaha pasti ada kejayaan manis yang akan anda alami , usaha berterusan yang anda berikan sangatlah penting untuk memberikan kesan yang anda inginkan , bukan orang lain . Paling penting setiasalah bersikap optimistik dan jangan sesekali mengalah dan sentiasa berusaha untuk mencapai matlamat anda .

Ternyata produk Herbalife bukan hanya untuk mereka yang ingin turunkan berat badan , malah kepada mereka yang ingin naik dan kekalkan kesihatan badan . Lantiklah Coach Herbalife yang berpengalaman seperti saya untuk membantu anda mendapatkan kesan yang anda inginkan .

Hubungi saya sekarang kerana saya yakin dapat membantu anda 


whatsapp 017 9735306 ]] wechat  iedaimmi




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...