DAFTAR AHLI HERBALIFE : APA YANG PERLU ANDA LAKUKAN

Salam semua
Have you had your shake today ?

Kenapa Daftar ahli Herbalife : Apa yang perlu anda ketahui dan lakukan 

Tahniah di ucapkan kerana anda adalah antara dikalangan semua diluar sana yang sudah menyedari akan kepentingan pemakanan sihat didalam kehidupan seharian anda . Dan tidak kurang juga yang semakin sedar bahawa pemilihan Herbalife sebagai meal replacement food No 1 Malaysia dan kini menjadi diantara pilihan utama masyarakat sekarang untuk berubah . 

Dan dengan itu juga saya banyak menerima email dan whatsapp mereka yang bertanyakan bagaimana untuk daftar ahli herbalife , apa yang perlu mereka lakukan ?


1) Kenal pasti produk 

Membuat penelitian @ survey terhadap produk yang anda kehendaki melalui internet atau bertanya dengan mana-mana Pengedar Herbalife berdaftar di Malaysia. 


2) Bayaran ahli Herbalife

Bayaran untuk mendaftar ahli Herbalife adalah sebanyak 94.00 sahaja . Dengan mendaftar ahli ini anda akan diberikan bersama semua maklumat mengenai perniagaan Herbalife dan seterusnya layak untuk mengedar produk Herbalife di seluruh negara . Anda juga secara automatik akan layak menerima potongan harga diskaun bermula dengan 25% . Dan pendaftaran ini adalah untuk seumur hidup , anda hanya perlu memperbaharui keahlian setiap tahun untuk kekal sebagai ahli yang aktif .

3) Daftar ahli Herbalife

Anda boleh daftar ahli Herbalife dengan membuat bayaran kepada mana-mana Pengedar Herbalife berdaftar di seluruh Malaysia . Mereka ini adalah penaja @ sponsor yang juga merupakan Coach Herbalife anda yang akan membantu anda memberikan panduan dan aturan didalam penggunaan produk Herbalife mengikut program yang anda kehendaki .Banyak faedah yang akan anda perolehi sekiranya anda mempunyai Coach Herbalife .



Dan perlu diingat disini , sangatlah penting bagi anda untuk membuat pemilihan yang betul didalam memilih Coach Herbalife yang berpengalaman didalam Herbalife dan seterusnya mendapatkan maklumat yang lengkap mengenai produk .


Pilih saya sebagai penaja @ sponsor anda kerana saya yakin dapat membantu anda . Saya merupakan Pengedar Herbalife berdaftar dan berpengalaman 5 tahun didalam Herbalife . Saya berjaya menurunkan berat badan sebanyak 24kg dengan produk Herbalife dan telah membantu ramai orang daftar ahli Herbalife seterusnya berjaya mendapat pelbagai testimoni yang berkesan dengan produk Herbalife .

Saya sangat berkeyakinan untuk membantu anda merealisasikan impian anda kerana saya juga telah di berikan penghargaan sebagai No 1, Herbalife Top Recruiter seluruh Malaysia di acara penuh gemilang Spectacular Herbalife baru-baru ini . 

Jangan berlenggah lagi , hubungi saya untuk saya membantu anda mendapatkan produk dan mendaftar ahli Herbalife sekarang !

sms/whatsapp:0179735306 [[ email : ieda0106@yahoo.com [[ wechat : iedaimmi



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...