MENURUNKAN BERAT BADAN DENGAN CARA YANG SIHAT

Salam semua

Tahukah anda cara menurunkan berat badan dengan cara yang lebih sihat ?

 
Anda mengalami masalah berat badan yang berlebihan sehingga anda merasa tertekan dengan keadaan diri anda dan ia telah menggangu kesihatan anda ? 

Paling merisaukan dan mengecewakan anda , anda telah pun mencuba pelbagai jenis produk di luar sana yang tidak langsung membantu anda untuk jangka waktu yang panjang .

Siapalah yang tidak mahu turun berat badan kan , mereka yang mengalami masalah berat badan pastinya sangat kecewa berlebih lagi bila sudah pun mencuba pelbagai cara untuk mengatasi masalah berat badan yang pastinya semakin hari semakin meningkat .

Apakah pilihan yang anda ada untuk turun berat badan ? Adakah dengan cara cepat dan mudah atau anda lebih suka menurunkan berat badan dengan cara yang sihat ?

Dulu , saya selalu tertanya-tanya adakah saya mampu untuk turun berat badan saya ini ? Sering tertanya-tanya sehingga saya lupa untuk memulakan langkah yang sepatutnya untuk mengatasi masalah saya ini . Saya akui saya selalu mendengar dan melihat dari majalah - majalah mengenai ubat - ubat kurus dan pelbagai jenis makanan tambahan yang boleh membantu turun berat badan dalam masa yang sangat singkat . Wow , masa itu ia sedikit sebanyak membuatkan saya kagum dengan keputusan turun berat badan mereka . 

Tetapi apa yang bermain difikiran saya sekiranya saya ingin menggunakannya juga adakah ubat - ubat ini dapat memberikan keputusan yang berkekalan kepada saya ? apa yang akan terjadi sekiranya saya berhenti dari mengambil ubat-ubatan ini ? disamping itu terpaksa mengawal makan itu dan ini tanpa pengawasan dari sesiapa , apakah jaminan saya ?

Dari situlah yang membuatkan saya tidak mahu meneruskan niat saya , dan ketika itu juga saya mengenali produk makanan sihat ini dari kawan saya yang sekarang telah menjadi Coach Herbalife saya . Melihatkan dia menukar pemakanan harian dia 2 kali sehari dengan makanan sihat shake Herbalife ini membuatkan saya terus berfikir . 

Saya mencari kelebihan produk ini didalam internet . Apa yang benar - benar membuatkan saya lebih yakin adalah Herbalife ini adalah makanan . Makanan yang tinggi nutrisi , rendah kalori dan tiada lemak ! baru saya sedar salah satu punca masalah berat badan saya adalah dari tabiat pemakanan yang tidak sihat . Ya , pilihan saya adalah tepat dengan bertukar kepada makanan sihat ini untuk saya berjaya menurunkan berat badan dengan cara yang sihat dan berkesan .

Ketika itu saya memang bertekad untuk menurunkan berat badan dengan cara yang sihat . Nak latih diri saya bagaimana untuk mengawal pengambilan kalori saya . Saya tidak mahu turun cepat tetapi kesannya tidak berkekalan . Dan apa yang membuatkan saya lebih yakin dengan produk Herbalife adalah
  • Kandungan nutrisi yang lengkap , kalori yang rendah dan 0 lemak . Mana saya nak cari makanan dipasaran sekarang yang sihat dan lengkap dengan kandungan 0 lemak . 

  • Mempunyai 5 pilihan perasa shake yang enak - enak , terutama sekali cappucino yang sudahpun menjadi kegemaran saya sejak 5 tahun dahulu .

  • Pilihan harga yang mampu milik dengan kelebihan diskuan 25%, 35% dan 42% . 

  • Paling best adalah produk ini datang bersama seorang jurulatih yang akan membantu saya didalam misi menurunkan berat badan dengan cara yang sihat . Jurulatih ini yang akan memantau penggunaan produk terhadap saya sehinggalah saya berhasil mendapat kesannya . 


Faktor inilah yang membuatkan saya semakin yakin dengan keberkesanan produk Herbalife ini dapat membantu saya . Kandungan shake yang tinggi nutrisi bersama pemantauan dari seorang jurulatih memang saya perlukan diwaktu itu . Saya mahu apa yang telah saya laburkan mendapat hasilnya dan tidak sia-sia . 

Dan alhamdulillah , berkat dari kesungguhan saya selama ini saya telah pun berjaya dengan pilihan menurunkan berat badan dengan cara yang sihat dengan Herbalife . Ternyata pilihan saya tepat dan berkat disiplin dan kepercayaan terhadap jurulatih saya , saya berjaya turun 24kg  . Paling seronok adalah saya berjaya mengekalkan berat badan saya sehingga kini , dan saya juga sudah pandai berkira-kira kandungan kalori didalam pengambilan makanan saya , syukur alhamdulillah .

Pemilihan Herbalife sebagai makanan gantian telah berjaya membuktikan bahawa ia adalah salah satu pilihan yang terbaik bagi saya dan anda yang ingin menurunkan berat badan dengan cara yang sihat . Ternyata untuk anda berjaya menurunkan berat badan anda bukan sahaja memerlukan makanan yang sihat dan lengkap sahaja tetapi anda juga memerlukan bantuan dari seorang jurulatih yang boleh memantau anda . Tidakkah anda rasa selamat dan istimewa bila anda menggunakan produk yang bagus dan juga mempunyai seorang jurulatih yang akan membantu anda ? Sudah tentu bukan !


Kesimpulan disini , untuk anda berjaya menurunkan berat badan dengan cara yang sihat bukan sahaja bergantung kepada produk yang bagus tetapi panduan dan bantuan dari Jurulatih juga membantu memberikan kesan yang anda inginkan . Kedua-duanya penting disamping produk ini telahpun berjaya mendidik diri saya didalam mengawal pengambilan kalori seharian saya . Saya sudah tidak makan seperti dulu , kalau dulu ashik tidak cukup sahaja jika makan banyak tidak menjanjikan saya kenyang dan puas . 

Janganlah kita berniat untuk turun berat badan dengan cara yang salah dan cepat . Ia mungkin akan menyakitkan tubuh badan anda dimasa akan datang . Turun berat badan dengan cara yang sihat memerlukan anda untuk disiplin didalam pengambilan dan pemilihan makanan kerana ia akan menjanjikan keputusan yang baik buat anda . Ingat , tiada yang cepat dan pantas didalam memperolehi kejayaan .


Hubungi saya sekarang untuk anda mendapatkan produk Herbalife ini sekarang ! kerana saya yakin anda telah membuat pilihan yang tepat dengan memilih Herbalife untuk menurunkan berat badan dengan cara yang sihat.

email saya ieda0106@yahoo.com ]] Call/Sms/Whatsapp 017 9735306 (Digi) ]] 
012 8181619 (Umobile)





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...