SINGAPORE EXTRAVAGANZA : KENAPA PERLU HADIR ?

Salam semua

Have you had your shake today ?

Acara Herbalife : Kenapa Perlu Hadir Singapore Extravaganza  ?

Alhamdulillah , agak lama juga saya menyepikan diri , bukan kerana sibuk dengan urusan seharian tetapi sibuk untuk memastikan perjalanan membantu orang setiap hari berjalan lancar disamping rutin-rutin harian sebagai ibu tidak terabai . Syukur dipanjatkan kepada allah kerana sehingga kini , saya sangat gembira dan berbangga dengan pencapaian saya sebagai pengguna makanan sihat ini dan juga pencapaian ahli-ahli saya . 

Saban minggu dan bulan ada sahaja ahli - ahli yang memberikan keputusan memberangsangkan kepada saya dan tidak mengecewakan . Syukur sekali lagi . Dan seperti yang anda semua sedia maklum , rasanya masih belum terlambat untuk saya bercerita mengenai pengalaman yg sungguh bermakna buat saya ini dan pastinya ada diantara anda semua yang sudahpun menjadi pembaca setia blog mahupun mengikuti FB saya mengetahui yang saya baru sahaja pulang dari menghadiri latihan antarabangsa Herbalife di singapura iaitu Extravaganza . 

Event ini adalah event yang terbesar didalam Herbalife bagi semua pengedar - pengedar Herbalife seluruh Asia Pasific untuk menghadirinya . Ia terdiri dari Malaysia , Indonesia , Korea , Filipina , Australia , Jepun dan beberapa buah negara lain lagi . Sungguh hebat temasya ini ! Bayangkan event ini telah berjaya mengumpulkan seramai 22 ribu orang tau !



suasana didalam dewan yang gamat !



bersama suami

Bercerita mengenai kehebatan event ini , memang sukar saya gambarkan dengan kata-kata , boleh dikatakan semua yang hadir mempunyai misi yang sama seperti saya , ingin belajar dan berjaya didalam bunisess Herbalife ini . Hanya mereka yang berpeluang pergi sahaja yang tahu betapa terujanya perasaan saya ketika itu , Paling seronok kerana event kali ini juga dihadiri bersama suami tercinta . Syukurlah kerana kini dia semakin yakin dengan peluang - peluang yang disediakan oleh Herbalife tidak mengecewakan bagi mereka yang ingin belajar dan berjaya . 

Disana , saya dapat lihat kesungguhan mereka - mereka yang hadir dari pelbagai negara dengan pelbagai bahasa tidak langsung menghalang mereka memberikan fokus kepada perkongsian yang diberikan oleh barisan speaker yang sangat luar biasa . Dan saya juga mereka sangat berbangga kerana berpeluang melihat dengan sendiri kemunculan insan hebat iaitu CEO Herbalife , Micheal O Johnson . Betapa bertuahnya rasa hati ini .

Apa yang saya simpulkan dan perolehi dari event ini adalah :
  • Sekiranya kita ingin berjaya tidak seharusnya melepaskan peluang yang diberikan seperti ini , terlalu banyak pengalaman dan cara - cara untuk mengembangkan perniagaan dikongsikan bersama .
  • Jangan merasa rendah diri untuk berjaya seperti mereka , kerana mereka yang sudah berjaya juga bermula dari bawah seperti kita juga .
  • Terus menggunakan produk tanpa rasa ragu kerana hasilnya sangat hebat dan mengagumkan , teruja sangat dengan stamina ( muda dari usia ) dan wajah CEO Herbalife yang sangat licin , kalah wajah saya !
  • Berpeluang melihat pelancaran produk terbaru ke Asia Tenggara dari Herbalife iaitu Herbalife 24 dan SKIN , mendengar sendiri penerangan mengenai kehebatan dari pakar sains Herbalife sendiri . Malaysia adalah salah sebuah negara yang sangat bertuah kerana menerima kemasukan kedua-dua produk ini .

Apa yang dapat saya katakan disini , semua orang berpeluang untuk berjaya didalam Herbalife . Sebab itu enapa anda perlu hadir , kerana  menghadiri event sebegini sebenarnya memberikan kesan dan impak yang sangat berbeza kepada setiap orang . Saya dan suami sendiri semakin yakin dan pasti bahawa pilihan kami dengan memilih perniagaan Herbalife ini adalah yang terbaik buat kami . 

Kami juga yakin , kepada mereka yang belum mencuba produk Herbalife ini , ambillah peluang dengan bakal tibanya bulan Ramadhan ini untuk mencubanya . Jangan sesekali mengalah sebelum anda mencubanya terlebih dahulu . Dan kepada mereka yang sudahpun mendapatkan produk Herbalife ini bersyukurlah kerana anda telah ditemukan dengan produk yang sangat hebat ini !


Jadi jangan tunggu lagi , hendak berjaya haruslah mulakan langkah sekarang , yakin dan berusaha untuk berjaya kerana kejayaan sesuatu itu ketentuan allah . Hubungi saya untuk mendapatkan produk Herbalife anda sekarang , menggunakannya sahaja atau ingin berjaya bersama - sama saya didalam peluang perniagaan ini ! semua di tangan anda, mulakannya sekarang !

email ke ieda0106@yahoo.com ]] Call/Sms/Whatsapp 017 9735306 (Digi) ]] 
012 8181619 (Umobile)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...