TESTIMONI HERBALIFE : BANTU KHAIRUL TAMPIL LEBIH YAKIN

Salam semua

Have you had your shake today ?

TESTIMONI HERBALIFE : BANYAK MEMBANTU KHAIRUL TAMPIL LEBIH YAKIN

Bulan Mei semakin melabuhkan tirainya dan rasa tidak sabar menerima kehadiran bulan Jun kerana itu menandakan semakin hampirnya kita ke bulan yg mulia dan penuh barakah iaitu Ramadhan . Apakah persediaan anda bagi menyambut kedatangan bulan mulia ini ?

Bagi saya , sekali lagi saya bersyukur kerana berpeluang menerima testimoni Herbalife dari adik Khairul ini . Syukur dengan izinnya saya sekali lagi dapat membantu mengubah kehidupan orang lain . Alhamdulillah kerana setakat ini saya menerima banyak komen - komen yang berpuashati dengan kesan yang mereka alami setelah menggunakan produk Herbalife ini .

Inilah yang membuatkan saya lebih bersemangat dan semakin yakin dengan pemilihan saya menjadikan Herbalife sebagai kerjaya saya . Tiada perasaan lain yang dapat digambarkan apabila menerima testimoni Herbalife dari pelanggan - pelanggan saya selain dari gembira dan terharu .

Bagi mereka yang sudah menggunakan produk Herbalife ini , herbalife bukan sahaja membantu mereka untuk turun berat badan tetapi memberikan kesan yang menyeluruh kepada mereka . Seperti adik Khairul ini sendiri , beliau mengaku sejak mengenali produk Herbalife , banyak perubahan yang beliau alami . Beliau tidak lagi makan seperti dahulu dan semakin kurang mengambil minuman manis . Syukur lah kerana ia sesuatu yang mengembirakan beliau .

Ramai yang sudah mengubah pemilihan pemakanan mereka kepada yang lebih baik . Ternyata banyak testimoni Herbalife yang diakui sendiri oleh penggunanya . Tahniah buat adik Khairul kerana berjaya turun 10kg!

Bagi saya , apa yang cuba saya paparkan disini bukan lah bertujuan untuk memberikan testimoni yang sama seperti testimoni di luar sana . Ianya lahir dari pelanggan - pelanggan yang berpuas hati dengan keberhasilan produk Herbalife itu sendiri dan ianya bukanlah sesuatu yang mustahil  . Janganlah cepat membuat penilaian sekiranya anda tidak pernah untuk mencuba terlebih dahulu .

Alhamdulillah dan syukur kupanjatkan kepada allah diatas izinnya Herbalife telah banyak merubah kehidupan ramai orang lain diluar sana . Saya merasa sangat berbangga berada didalam keluarga Herbalife ini dan sentiasa berazam untuk menjadi Coach Herbalife yang terbaik dimasa-masa akan datang . Tq Allah , Tq Herbalife !


pic terkini Khairul
* keputusan adlh tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza-beza

Bagi mereka yang masih ragu - ragu dan tidak yakin dengan keberkesanan Herbalife ini , janganlah letakkan perasaan itu sebagai penghalang kepada anda untuk berubah . Percayalah , saya mahupun ahli - ahli saya juga pernah dulu mempunyai perasaan sebegini , tetapi kami tidak menjadikan ia sebagai  penghalang untuk mencuba produk Herbalife kerana yakin dengan testimoni yang Herbalife berikan  . 

Jadi , jika Khairul boleh , pastinya anda boleh ! 

Hubungi saya dan lantik saya menjadi Coach Herbalife anda sekarang . Saya yakin saya dapat membantu anda . Jangan bertangguh lagi , betindaklah sekarang !

email ke ieda0106@yahoo.com ]] Call/Sms/Whatsapp 017 9735306 (Digi) 
]] 018 2121619 (U-mobile)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...