Testimoni Herbalife SKIN : kesan terhadap diri saya

Salam semua

Have you had your shake today ?

Testimoni Herbalife : SKIN berkesan terhadap diri saya 

Alhamdulillah , syukur diatas keizinanya saya dapat bersama anda pada hari ke 11 kita berpuasa . Dan akhirnya ini Testimoni Herbalife SKIN pertama saya menggunakannya . Tanpa saya sedari dan kerana terlalu teruja menggunakannya rupa-rupanya sudah 9 hari saya menggunakan produk Herbalife SKIN ini .

Seperti yang saya janjikan didalam entry yang lepas saya ingin kongsikan hasil yang saya perolehi walau ia tidak terlalu ketara perubahannya terhadap saya , namun saya merasa semakin yakin dengan wajah yang sentiasa rasa lebih segar sekarang ini . Kulit wajah yang dulu saya tidak pernah kesah untuk dibelai memberikan kesan yang membuatkan saya sangat teruja dan lebih menghargainya . Ternyata kesan Testimoni Herbalife SKIN terhadap diri saya memberikan kepuasan yang saya inginkan .

Kalau dulu sebelum saya mengenali produk Herbalife SKIN ini saya jarang sekali membelai wajah , hanya memakai pencuci muka Radiant C : Daily Facial Scrub Herbalife sahaja . Yelah , kerana saya sebenarnya tidak mempunyai sebarang masalah kesihatan kulit wajah yang ketara atau serius melainkan gelap dibawah mata yang mungkin disebabkan pemakaian cermin mata yang sudah lama dan tompok-tompok halus diwajah .

* keputusan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza

Setelah menggunakan produk Herbalife SKIN ini selama hampir 9 hari , saya dapat rasakan banyak perubahan yang ketara pada wajah saya  . Pada awal memakainya saya dapat rasakan sedikit pedih di bahagian muka dan sekeliling wajah saya tetapi ianya tidak serius , ini berkemungkinan tindak balas vitamin B3, C dan E yang ada didalam produk ini terhadap kulit wajah saya . Namun syukur tindak balas itu semakin berkurangan selepas saya berterusan menggunakan produk ini . Kesan lebam dibawah mata sangat ketara berkurangan dan tompok-tompok hitam halus juga semakin mengecil . Dan saya juga dapat rasakan kulit wajah semakin licin dan cerah .

Apa yang paling menyeronokkan saya , anak saya sendiri sudah mula perasan akan perubahan pada kulit wajah saya , kata mereka , wajah ibu semakin nampak bersih dan putih walau tanpa sebarang make-up yang saya kenakan . Anak lelaki saya juga adakalanya selalu curi-curi mencium wajah saya kerana suka akan baunya yang segar dan wangi . Memang lucu rasanya !

 after Herbalife SKIN - day 7
* keputusan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza

Ada benarnya kata sesetengah pengguna Herbalife yang sudah lama menggunakan produk Herbalife sebelum ini , sekiranya kita memberikan sesuatu yang baik dan sihat dari dalaman , pastinya kesan luaran akan memberikan impak yang luar biasa . Alhamdulillah mungkin kesan Herbalife SKIN ini sangat bagus dan memberikan kesan untuk saya kerana saya sudahpun menggunakan produk dalaman shake Herbalife hampir 5 tahun lamanya . Baca kisah bagaimana Herbalife shake telah merubah kehidupan saya . Kini dengan Herbalife SKIN saya semakin yakin untuk keluar rumah dengan hanya mengenakan simple make-up sahaja !

Testimoni Herbalife SKIN berbeza - beza ?

Bagi saya setelah saya menggunakan produk Herbalife SKIN ini , apa yang dapat saya rasakan dan huraikan disini adalah , setiap kesan dan hasil Testimoni Herbalife SKIN ini adalah berbeza - beza dan bergantung kepada wajah serta tindak balas kulit terhadap produk itu sendiri . Herbalife SKIN juga secara saintifiknya tidak pernah menjanjikan kesan dan hasil yang sama bagi setiap individu yang menggunakannya . 

Apa yang saya sedar dan saya pelajari sejak pertama kali menggunakan produk Herbalife ini adalah , sekiranya kita menggunakan sesuatu produk tidak kira samaada ianya untuk kesihatan dalaman atau luaran secara teratur dan konsistan pastinya ia akan memberikan impak dan hasil yang terbaik buat kita . Jadi sekiranya anda inginkan hasil yang lebih baik kenalah berusaha lebih untuk mendapatkanya bukan .


Sekiranya anda berminat untuk menggunakan dan mendapatkan produk Herbalife SKIN dan kesan seperti saya , hubungi saya untuk saya membantu anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...