SHAKE HERBALIFE : SARAPAN MUDAH DAN ENAK

Salam semua

Have you had your shake today

SHAKE HERBALIFE : SARAPAN MUDAH DAN ENAK

Rasanya, semua orang dah tahu betapa pentingnya sarapan pagi kan , tidak perlu diperkatakan lagi kerana semua orang akan merasa lapar selepas kita tidur lebih 8 jam dimalam hari .Bangun sahaja perut sudah mula terasa lapar dan mulalah memikirkan apakah pilihan menu sarapan untuk disediakan . 

Namun masih ada segelintir dari mereka yang sentiasa mengambil mudah tentang kepentingan sarapan pagi dengan pelbagai alasan kenapa mereka tidak bersarapan pagi , diantaranya tidak sempat menyediakan sarapan pagi kerana ingin bergegas ke tempat kerja dan sebagainya. Sebenarnya tidak bersarapan pagi akan menjejaskan perjalanan kehidupan kita seharian dan memberikan kesan kesihatan yang tidak baik .



Alhamdulillah , kini hampir 5 tahun saya memilih untuk mengambil sarapan mudah dan enak dengan shake Herbalife ini . Sarapan yang enak dan berkhasiat ini sentiasa menjadi pilihan saya dan keluarga .Kalau dulu saya selalu menikmati shake ini sendirian kini tidak lagi , alhamdulillah kini hampir setiap pagi saya sentiasa sebuk untuk menyediakan shake buat ahli keluarga saya terutama sekali buat anak-anak ke sekolah . 

Memang seronok bila dapat menyediakan sarapan mudah dan enak ini ,tidak sampai 5 minit penyediaannya anak - anak dah tersenyum bersedia untuk menikmatinya . Bertambah seronok bila mereka akan mengucapkan terima kasih ibu kerana menyediakan shake yang berkhasiat buat mereka .

Sekarang ini , anak sulung saya baru sahaja selesai menghadapi peperiksaan UPSR nya . Boleh dikatakan setiap pagi dia meminta saya menyediakannya shake Herbalife yang enak pilihannya iaitu vanila sebagai sarapan . Katanya beliau dapat memberikan tumpuan sebaiknya ketika menjawab soalan peperiksaan . Alhamdulillah , seronok mendengarnya ! . Apa lagi yang saya boleh katakan , sebagai ibu saya akan sentiasa memastikan kesemua ahli keluarga saya mendapat yang terbaik buat mereka .

Kalau dulu , setiap pagi saya sering pening memikirkan apakah pilihan menu yang mengenyangkan buat anak - anak saya dan dalam masa yang sama tidak membuatkan mereka hilang tenaga dan mengantuk ketika di sekolah. Kini , syukurlah dengan plihan perisa yang enak - enak , saya sudahpun berjaya memastikan anak - anak saya kesekolah selepas menikmati sarapan mudah dan enak ini .

Tidak menjadi susah sebenarnya kerana shake Herbalife sarapan mudah dan enak ini mempunyai pilihan perasa yang sudah pastinya menjadi pilihan ramai terutamanya kanak - kanak . Selain dari membantu saya turun berat badan , sarapan mudah dan enak shake Herbalife ini juga membantu saya mengekalkan berat badan saya sehingga sekarang dengan memberikan bekalan nutrisi yang selengkapnya dan tenaga yang berpanjangan . Jadi sehingga sekarang , saya selalu menjadikan shake ini sebagai pilihan makanan utama bagi keluarga saya .


Dengan 5 perisa yang disediakan pastinya ia menjadi pilihan untuk kita menikmatinya dengan pelbagai cara .


Bagi saya sarapan mudah dan enak ini memang telah memberikan perubahan yang positif buat ahli keluarga saya . Selain dari memberikan maanfaat kepada otak dan tenaga yang berpanjangan buat mereka , shake enak ini juga memang mudah disediakan . Anda boleh mencuba untuk memberikan sedikit perisa yang berlainan dengan menambah buah - buahan atau susu soya rendah lemak/gula yang berada di pasaran .


Kini ,bukanlah lagi alasan untuk anda susah atau tiada masa untuk menyediakan sarapan yang mudah dan enak buat ahli keluarga anda dengan shake Herbalife ini . Sarapan yang tinggi nutrisi seperti ini sesuai bagi semua peringkat usia , yang mengenyangkan dan membantu mengelakkan rasa lapar sepanjang hari .

Sudah tentu lebih banyak lagi kebaikan dari sarapan mudah dan enak Herbalife ini . Oleh itu ,jangan lupa untuk memilih sarapan mudah dan enak shake Herbalife ini dan memastikan badan kita sentiasa sihat untuk diri sendiri dan ahli keluarga , pastikan keluarga anda mendapat kesihatan yang terbaik bermula dari rumah . Saya boleh membantu anda didalam membuat pilihan perasa shake Herbalife yang enak ini .

Hubungi saya untuk anda mendapatkan sarapan mudah dan enak ini sekarang !

email ke ieda0106@yahoo.com ]] Call/Sms/Whatsapp 017 9735306 (Digi)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...