BOLEHKAH TURUN BERAT BADAN WALAU ANDA SEORANG YANG SIBUK ?

Salam semua


Have you had your shake today ?


Bolehkah saya turun berat badan walau saya seorang yang sibuk ?




Adakah anda seorang yang ingin turun berat badan walau anda seorang yang sibuk dengan kerjaya dan tugas seharian anda ?

Apakah yang perlu saya lakukan untuk membantu saya turun berat badan ? 

Adakah ia mustahil bagi saya yang sibuk untuk turun berat badan ? 

Semua persoalan ini adalah diantara soalan-soalan yang diajukan kepada saya oleh mereka yang setiasa sibuk dengan urusan kerjaya dan tugasan harian namun mereka ingin turun berat badan .

Sebenarnya peluang untuk anda turun berat badan sentiasa ada sekiranya anda memikirkan betapa pentingnya kesihatan didalam kehidupan anda . Dan kesibukan seharian samaada dengan tugasan atau apa sahaja pastinya tidak akan menjadi alasan kepada anda untuk memulakannya .  Bila kita selalu sibuk kita tidak fikir bahawa kita sebenarnya sudahpun mengabaikan aspek kesihatan kita . Bila dah mula ada masalah  barulah kita sibuk - sibuk untuk mencari solusi kepada masalah berat badan dan kesihatan kita .

Belum terlambat sebenarnya sekiranya anda bijak memilih makanan yang berkahsiat dan bersesuaian. Pemilihan makanan yang sihat dan seimbang akan membantu anda untuk kekal bertenaga sepanjang hari seterusnya membantu anda untuk turun berat badan walau didalam kesibukan . 

Begitu juga dengan saya , sewaktu saya bekerja di pejabat dahulu , saya juga merupakan seorang yang sentiasa sibuk , kalau pagi saya sibuk  menyediakan sarapan pagi buat suami dan anak- anak dan juga menguruskan persiapan anak-anak kesekolah. Mujurlah saya cepat mengenali produk Herbalife , bukan sahaja membantu dan mempermudahkan urusan saya malah membantu saya turun berat badan dengan lebih berkesan .

Sekarang , walau saya sentiasa sibuk dengan kerjaya saya sebagai pengedar Herbalife , saya masih memilih shake Herbalife sebagai makanan diet yang seimbang buat saya . Malah penyediaan shake Herbalife ini yang mudah dan pantas banyak membatu saya didalam urusan seharian saya . Bila saya berada di luar , saya masih boleh menyedia shake yang hanya memerlukan air masak biasa sahaja untuk dinikmati . Memang mudah dan ringkas . Saya juga tidak pernah merasa jemu dengan shake Herbalife ini kerana ia mempunyai kelebihan dengan pemilihan 5 perisa yang enak - enak untuk dinikmati . Jadi tiada alasan bagi saya untuk merasa jemu dengan shake Herbalife ini malah ia banyak membantu memberikan rasa kenyang yang lebih lama dan bertenaga sepanjang hari . Kadang - kadang saya hampir leka melakukan kerja kerana tidak merasa lapar .

klik untuk mengetahui lebih lanjut mengenai shake Herbalife

Ada juga orang yang memilih untuk melakukan senaman ringgan pada waktu hujung minggu atau selepas waktu kerja dalam usaha untuk turun berat badan , namun mampukah anda melakukannya secara rutin ? Mungkin ada yang boleh lakukan senaman untuk beberapa minit sahaja , selepas itu terpaksa bergegas untuk ke tempat kerja dan terpaksa meninggalkan waktu makan mereka kerana ingin mengejar masa . Ini adalah sesuatu yang tidak bagus kerana membiarkan perut kosong sebelum memulakan kerja akan menyebabkan anda keletihan kerana kehilangan tenaga dan sudah tentunya kehilangan fokus terhadap kerja yang ingin anda lakukan .

Begitu juga bila anda tidak berkesempatan untuk menyediakan makanan yang seimbang dan sihat untuk dijadikan bekalan ke pejabat yang akhirnya akan menyebabkan anda terpaksa memilih untuk membeli sahaja makanan diluar . Apa pilihan yang anda ada selain dari pilihan lauk pauk dari gerai - gerai dan restoran yang hanya menyediakan makanan rutin biasa nasi putih dan lauk pauk yang kebanyakannya mengandungi kalori dan lemak yang tinggi . Nak pergi ke kedai yang menyediakan pilihan makanan sihat pula susah nak jumpa sekarang .


Jadi bagi anda yang selalu sibuk tetapi dalam masa yang sama ingin turunkan berat badan pastinya memerlukan makanan yang berkhasiat , penyediaan yang ringkas dan mudah diperlukan . Jika anda seperti saya yang bekerja sepenuh masa , terpaksa menyediakan makanan untuk keluarga , menghantar anak - anak ke sekolah , memasak dan menguruskan hal rumahtangga , ia tentunya merumitkan keadaan . Sudah tentunya masa yang terlalu suntuk ini membataskan untuk menyediakan makanan yang sihat untuk memastikan anda mendapat semua keperluan tubuh badan anda

Saya juga adalah seorang yang sibuk seperti anda namun berjaya turun 24kg dengan produk Herbalife

Ini semua adalah diantara alasan yang membataskan mereka yang sibuk untuk berjaya turun berat badan kerana terpaksa mengejar masa dan kesuntukan waktu .

Shake herbalife sebagai makanan gantian yang mudah dan berkhasiat untuk dinikmati

Pemilihan shake Herbalife sebagai makanan yang mudah dan berkahsiat untuk anda yang ingin turun berat badan walau anda seorang yang sibuk adalah satu pemilihan yang bijak . Formula 1 yang mengandungi nutrisi yang sihat dan tinggi mampu memberikan anda tenaga yang diperlukan oleh badan anda. Jadi anda tidak perlu pening - pening untuk mencari makanan sendiri yang mengandungi semua keperluan untuk badan anda .

Makanan gantian ini adalah untuk memastikan anda mendapat bekalan makanan nutrisi yang seimbang dan lengkap . Jadi didalam mengejar waktu , anda sebenanrnya sudahpun memberikan keperluan yag lengkap kepada badan anda dengan hanya satu hidangan shake Herbalife ini malah membantu anda untuk turun berat badan . Dengan shake Herbalife ini anda tidak lagi terlepas untuk menikmati hidangan anda kerana ianya memang mudah disediakan .

Jadi sekiranya anda seorang yang serius untuk mengawal pemakanan anda untuk menjadi lebih sihat dan mencari penyelesaian untuk turun berat badan walau anda seorang yang sibuk , tiada masa untuk mencari makanan sihat dan bernutrisi tinggi anda boleh memilih shake Herbalife sebagai makanan gantian anda.

Hubungi saya untuk saya membantu anda mendapatkan tenaga dan menjalani kehidupan yang lebih sempurna .

email ieda0106@yahoo.com [call/sms/whatsapp/telegram
017 9735306 (digi) 018 2121619 (u-mobile)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...