Kempiskan perut selepas bersalin



Salam semua

Cara kempiskan perut selepas bersalin 

Adakah anda mempunyai masalah perut yang besar , mengelebeh dan berlapik selepas bersalin ? 
 


Ia pastinya memberikan anda rasa kurang selesa dan paling teruk ia kelihatan tidak menarik di mata dan anda pasti tidak selesa bukan . Ada diantara mereka mengalami masalah ini samaada bersalin secara normal ataupun secara pembedahan .

Saya juga pernah mengalami masalah ini suatu ketika dulu . Maklumlah , saya juga melalui pengalaman melahirkan anak secara pembedahan kesemua anak saya . Ketiga - tiga anak saya dilahirkan secara pembedahan kerana bayi besar , bayangkan anak saya dari yg pertama sehingga yang ketiga didalam lingkungan 3.8 - 4.8 kg . Memang tidak dapat dibayangkan lah besarnya dan beratnya kandungan sewaktu itu. Untuk anak yang pertama lagi saya sudah mengalami masalah bayi yang besar sehingga menyebabkan saya tidak dapat melahirkan anak secara normal . Pilihan yang saya ada ketika itu adalah melahirkan secara pembedahan . 

Selepas melahirkan anak pertama , Doktor sudah memaklumkan saya bahawa saya mungkin akan mengalami proses pembedahan lagi sekiranya anak yg bakal lahir masih besar , ini disebabkan rahim saya yang tidak mampu menampung kelahiran yang besar .  Benar akan sangkaan Doktor ketika itu , selepas kelahiran anak pertama membawa ke kelahiran anak ketiga , saya telah menjalani proses pembedahan dan kelahiran anak ketiga merupakan pembedahan yang terakhir buat saya . 

Cuba anda bayangkan badan saya yang besar , gemuk bertambah pula dengan masalah perut yg  mengelebeh memang sedihlah bila memandang perut dan tubuh saya ketika itu . Perasaan itu semakin kuat saya alami selepas kelahiran anak ketiga kerana berat saya naik mendadak sebanyak 94kg dari 74kg . Bila melihat didalam cermin saya selalu tertanya-tanya bagaimana untuk saya kempiskan perut selepas bersalin ini terutama di bahagian mengeleber ini  .

Pada fikiran saya , jika saya dapat kuruskan badan , sudah tentunya perut saya juga akan turut turun dan kemas kembali . Ketika itu jugalah , saya mengenali makanan gantian Herbalife ini menerusi rakan sekerja saya iaitu Coach saya sendiri . Saya dapat melihat ramai orang yang telah mendapat testimoni Herbalife yang mengujakan dan mereka telah berjaya mendapat hasil yang menarik dengan produk Herbalife . Saya terus dapatkan nasihat dari Coach saya tentang produk yang sesuai untuk saya dan dia telah membuat analisa kesihatan seterusnya mencadangkan produk yang betul – betul sesuai untuk masalah saya .


Alhamdulillah , saya tidak mengambil masa yang lama untuk memulakan program turun berat badan dengan produk Herbalife . Ketika itu tujuan saya adalah satu untuk menurunkan berat badan disamping membantu saya untuk atasi masalah kempiskan perut selepas bersalin ini . Saya diberitahu untuk mengambil Formula 1 dan Formula 3 bersama - sama untuk memberikan kesan pembentukan tubuh yang berkesan dan bagus untuk build muscle . Kira bentuk badan itu akan ada curve dan cuttinglah .

Syukurlah kerana keputusan saya untuk mengambil produk Herbalife sebagai makanan gantian sarapan pagi dan malam tidak sia - sia . Ia telah memberikan kesan yang sangat luar biasa kepada saya . Selain dari memberikan saya rasa kenyang lebih lama , ia juga memberikan saya tenaga dan kepuasan yang tidak dapat digambarkan disini malah masalah perut yang pada awalnya mengeleber dan berlapik jelas semakin berkurangan . Kini terbukti saya sudahpun mendapat kesan yang saya inginkan . 

Yang paling penting anda jangan mudah putus asa , semangat dan disiplin perlu ada . Sekiranya anda ingin mendapatkan bantuan dan panduan yang betul didalam menggunakan produk Herbalife untuk  anda mengatasi masalah berat badan mahupun masalah kempiskan perut selepas bersalin lantiklah saya sebagai Coach Pengurusan Berat Badan anda sekarang .

* kesan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza

Hubungi saya atau sms/whatsapp/telegram di 017 9735306 dapatkan produk Herbalife untuk memulakan langkah turun berat badan dan jangan tunggu lagi !





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...