BERPUASA DENGAN HERBALIFE : KINI TIBA HARI RAYA

Salam semua


Berpuasa dengan Herbalife kini tibanya Hari Raya 

Alhamdulillah kurang 10 hari sahaja lagi kita akan menerima kedatangan Syawal 

Bagaimana persiapan anda semua menjelang syawal ini ?

Bagi yang baru mengambil shake herbalife di bulan puasa ini pastinya tidak sabar hendak menyarung pakaian yang cantik dan bergaya di pagi raya kan , sebab ramai yang bercerita bagaimana berpuasa dengan Herbalife telah memberikan kesan untuk mereka .. sungguh indah Hari Raya ini . 
  
 
Adakah herbalife berkesan kepada anda di bulan puasa ini ?

Herbalife memang berkesan untuk saya di bulan puasa ini kerana ia ialah produk yang membekalkan nutrisi untuk badan. Dengan nutrisi yang mencukupi, sel-sel badan kita menjadi lebih sihat walaupun anda semua berpuasa.


Kebanyakannya dari anda semua telah mengalami banyak perubahan bila berpuasa dengan Herbalife . Herbalife betul-betul memberikan kesan lebih baik untuk semua pengguna untuk anda rasa lebih cergas dan bertenaga di bulan puasa, dan akhirnya memberikan hasil lebih langsing dan sihat bergaya di Hari Raya.

Bagi yang ingin meneruskan pengambilan shake herbalife di pagi raya , sudah tentu boleh sahaja , saya bercadang untuk mengambil shake herbalife seawal pagi selepas subuh , selepas itu bolehlah bersiap untuk ke kubur dan ke masjid untuk sembahyang raya , bila balik ke rumah bolehlah menikmati sarapan pagi , pastinya masa itu dah jam 10 pagi kan . Buatlah perancangan yang lebih baik dan insyaallahh ia pasti dapat membantu anda mengekalkan kelansingan dan kecergasan badan disamping dapat menikmati juadah raya nanti .

Berpuasa dengan Herbalife bukan sahaja berkesan  di bulan puasa sahaja , tapi juga sekiranya ia digunakan seterusnya untuk menjaga kesihatan dan menguruskan berat badan.


Semoga kita terus ceria , cergas dan lansing di pagi raya nanti .. tak sabar rasanya untuk menanti ketibaan Syawal . Dan dengan itu dikesempatan ini saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua pengguna herbalife di seluruh malaysia , mohon maaf sekiranya ada tersalah kata selama saya berblog disini . Jangan lupa untuk meneruskan misi diet Herbalife dengan shake herbalife dan teamix selepas menikmati juadah dipagi raya nanti !


Kepada anda yang baru ingin mencuba produk Herbalife untuk menurunkan berat badan , jangan tunggu lagi kerana saya boleh membantu anda dan menyediakan analisa kesihatan serta mencadangkan produk Herbalife yang sesuai buat anda untuk anda jadi lebih sihat

Hubungi saya sekarang whatsapp / wechat/ telegram di 0179735306 atau email di ieda0106@yahoo.com


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...